Korpus bibliotekarstva

Kos, J.: Vpliv menedžmenta na kakovost vsebinske obdelave knjižničnega gradiva. Knjižnica 54(2010)1-2, 79-97, poved 116 v sobesedilu:

V tem prispevku ne gre samo za kakovost vsebinske obdelave kot delovnega postopka in kakovost njenega rezultata, tj. vsebinskega opisa knjižničnega gradiva, ampak za kakovost storitve iskanja knjižničnega gradiva po vsebini, ki vključuje vsebinsko obdelavo, knjižnične kataloge, informacijsko-referalno dejavnost itd. Standard o kazalcih uspešnosti delovanja knjižnic (ISO 11620, 1998) namreč definira kakovost kot celokupnost zmožnosti in značilnosti izdelka ali storitve knjižnice, ki se nanašajo na njeno sposobnost, da zadovolji izražene ali neizražene potrebe uporabnikov. 3.1 Načrtovanje Ena izmed osnovnih vlog menedžmenta je zagotoviti, da bo organizacija dosegala svoje temeljne cilje. Če hoče to doseči, ne sme dejavnosti prepuščati naključju, ampak je treba dejavnosti na določen način načrtovati.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA