Korpus bibliotekarstva

Kos, J.: Vpliv menedžmenta na kakovost vsebinske obdelave knjižničnega gradiva. Knjižnica 54(2010)1-2, 79-97, poved 39 v sobesedilu:

Transformacijski proces je niz medsebojno povezanih dejavnosti ali vzajemno delujočih dejavnosti, ki pretvarjajo vstopne vire v rezultate dela (Marolt in Gomišček, 2005). 2 Ločimo dve vrsti proizvodov: izdelek in storitev. Osnovna razlika med njima je ta, da je izdelek snovni proizvod (npr. avtomobil), medtem ko je storitev nesnovni proizvod (npr. razlaga prodajalca kupcu o delovanju avtomobila) (Marolt in Gomišček, 2005). Standard SLS ISO 8402 (1993) definira kakovost kot skupek vseh lastnosti in značilnosti izdelka ali storitve, ki prispevajo k sposobnosti izdelka ali storitve, da zadovolji izražene ali neizražene potrebe.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA