Korpus bibliotekarstva
Ugovšek, Mateja; Južnič, Primož: Pravljične ure z zgodovinsko tematiko in slovenske splošne knjižnice. Knjižnica 54(2010)4, 83-98, poved 16 v sobesedilu:
Namen teh pravljičnih ur je bil, pokazati, da lahko tudi predšolskim otrokom vzbudimo zanimanje za zgodovino, ki je pomemben del znanja o svetu, v katerem živimo. 2 Poskus opredelitve in pomen pravljičnih ur z zgodovinsko tematiko v splošni knjižnici V slovenskem mladinskem knjižničarstvu se poleg izraza pravljične ure enakovredno uporablja tudi termin ura pravljic, ki jo Bibliotekarski terminološki slovar opiše kot "skupinska oblika knjižne vzgoje z branjem pravljic za otroke v predbralnem obdobju" (Kanič et al., 2009, str. 336). Pravljična ura je v knjižnicah uveljavljena kot bibliopedagoška dejavnost, s katero se pri uporabnikih spodbuja in razvija zlasti bralna kultura, kar je tudi zakonsko določeno (Zakon, 2001, čl. 16), uporabljamo pa jo tudi pri knjižnični vzgoji (Kobe in Pahor, 1990; Jamnik, 1994). Z vidika književne vzgoje Bošnjakova (2006, str. 84) navaja, da imajo pravljične ure poleg vzgojnega smotra, tj. razvijanje bralne kulture, še
funkcionalni in izobraževalni smoter.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani