Korpus bibliotekarstva

Ugovšek, Mateja; Južnič, Primož: Pravljične ure z zgodovinsko tematiko in slovenske splošne knjižnice. Knjižnica 54(2010)4, 83-98, poved 16 v sobesedilu:

Namen teh pravljičnih ur je bil, pokazati, da lahko tudi predšolskim otrokom vzbudimo zanimanje za zgodovino, ki je pomemben del znanja o svetu, v katerem živimo. 2 Poskus opredelitve in pomen pravljičnih ur z zgodovinsko tematiko v splošni knjižnici V slovenskem mladinskem knjižničarstvu se poleg izraza pravljične ure enakovredno uporablja tudi termin ura pravljic, ki jo Bibliotekarski terminološki slovar opiše kot "skupinska oblika knjižne vzgoje z branjem pravljic za otroke v predbralnem obdobju" (Kanič et al., 2009, str. 336). Pravljična ura je v knjižnicah uveljavljena kot bibliopedagoška dejavnost, s katero se pri uporabnikih spodbuja in razvija zlasti bralna kultura, kar je tudi zakonsko določeno (Zakon, 2001, čl. 16), uporabljamo pa jo tudi pri knjižnični vzgoji (Kobe in Pahor, 1990; Jamnik, 1994). Z vidika književne vzgoje Bošnjakova (2006, str. 84) navaja, da imajo pravljične ure poleg vzgojnega smotra, tj. razvijanje bralne kulture, še funkcionalni in izobraževalni smoter.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA