Korpus bibliotekarstva

Eržen, Matjaž: E-Knjige: dileme, težave in realnost v knjižnicah univerze v Ljubljani. Knjižnica 55(2011)2-3, 129-146, poved 27 v sobesedilu:

Rezultati omenjene ankete HighWire Press kažejo, da se knjižničarji raje kot za pakete odločajo za nakup posameznih vsebin (naslovov), če ponudnik to omogoča, sicer pa pri nakupih paketov dajejo prednost tistim paketom, ki so vsebinsko oblikovani in prilagojeni posameznim skupinam uporabnikov. Poslovni model - nakup glede na potrebe uporabnikov (ang. patron-driven acquisition) (PDA). Ob omembi tega modela je potrebno navesti dejstvo, da se v večini naših, pa tudi tujih knjižnic izbor in nakup tiskanega gradiva izvaja na način "za vsak primer" (ang. just-in-case).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA