Korpus bibliotekarstva

Eržen, Matjaž: E-Knjige: dileme, težave in realnost v knjižnicah univerze v Ljubljani. Knjižnica 55(2011)2-3, 129-146, poved 88 v sobesedilu:

S tem pa so povezane tudi nekatere druge težave, med njimi tudi katalogizacija. 3.2 Poslovni model Pogled na Preglednico 1 nam pokaže, da se v primerjavi s študijo HighWire Press (2009, str. 29), ki kaže večji nagib k trajnem nakupu, knjižnice Univerze v Ljubljani raje odločajo za model letnega nakupa, ki ima glede na seštevek dostopnih naslovov izrazito prednost, saj od okoli 39.000 naslovov (Preglednica 1) prestavlja trajni nakup kar 77 % vseh naslovov. Poslovni model trajnega nakupa pomeni običajno tudi možnost "trajnega" dostopa do tega gradiva, kar je zelo podobno vzorcu obnašanja tiskanega gradiva v knjižničnem fondu in pogledom, ki so bližje tradicionalni knjižničarski stroki. 3.3 Statistika uporabe Nedvomno so statistični podatki o uporabi (dostopu) e-gradiva med najpomembnejšimi pri upravičevanju porabe sredstev. Ti podatki so pomembni tako za opravljene nakupe kot tudi za načrtovanja novih nakupov tega gradiva.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA