Korpus bibliotekarstva
Eržen, Matjaž: E-Knjige: dileme, težave in realnost v knjižnicah univerze v Ljubljani. Knjižnica 55(2011)2-3, 129-146, poved 88 v sobesedilu:
S tem pa so povezane tudi nekatere druge težave, med njimi tudi katalogizacija. 3.2 Poslovni model Pogled na Preglednico 1 nam pokaže, da se v primerjavi s študijo HighWire Press (2009, str. 29), ki kaže večji nagib k trajnem nakupu, knjižnice Univerze v Ljubljani raje odločajo za model letnega nakupa, ki ima glede na seštevek dostopnih naslovov izrazito prednost, saj od okoli 39.000 naslovov (Preglednica 1) prestavlja trajni nakup kar 77 % vseh naslovov. Poslovni model trajnega nakupa pomeni običajno tudi možnost "trajnega" dostopa do tega gradiva, kar je zelo podobno vzorcu obnašanja tiskanega gradiva v knjižničnem fondu in pogledom, ki so bližje tradicionalni knjižničarski stroki. 3.3 Statistika uporabe Nedvomno so statistični podatki o uporabi (dostopu) e-gradiva med najpomembnejšimi pri upravičevanju porabe sredstev. Ti podatki so pomembni tako za opravljene nakupe kot tudi za načrtovanja novih nakupov tega gradiva.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani