Korpus bibliotekarstva

Starman, Adrijana Biba; Južnič, Primož; Žagar, Drago: Pomen izobraževanja in usposabljanja bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Knjižnica 55(2011)2-3, 63-86, poved 148 v sobesedilu:

Navajajo, da je "v času študija precej poudarka in veliko vsebin, namenjenih uporabnikom s posebnimi potrebami, tudi seminarske naloge in praktikum; oddelek se zaveda, da je potrebno usposobiti ljudi, ki bodo znali delati tudi s takimi uporabniki; skoraj vsako leto se srečujejo z vsebinami o uporabnikih s posebnimi potrebami pri različnih predmetih, poleg tega pa je na oddelku nekaj kolegov, ki imajo sami posebne potrebe in lahko tudi njih kaj vprašajo." 20 anketirancev odgovarja negativno, saj meni, da se uporabnikom s posebnimi potrebami med študijem ne namenja dovolj vsebin. Navajajo, da se "pri študijskem procesu o tej temi pogovarjajo samo zato, ker so jo obravnavale seminarske naloge"; menijo, da "je potreben večji poudarek na teh vsebinah in ne zgolj v okviru seminarjev; premalo vemo, kako naj se jim prilagodimo v knjižnici; kljub temu da se nekatere vsebine omeni, pa se redko navede rešitve oziroma izboljšave, ki jih lahko bibliotekar uvede oziroma vrste primernega gradiva." Predlagajo, da bi to temo lahko obravnavali tudi pri drugih predmetih, ne le pri enem, saj je vse več uporabnikov takih in morajo biti seznanjeni s tem že v času študija, da bodo lahko čim bolje ravnali v praksi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA