Korpus bibliotekarstva

Starman, Adrijana Biba; Južnič, Primož; Žagar, Drago: Pomen izobraževanja in usposabljanja bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Knjižnica 55(2011)2-3, 63-86, poved 174 v sobesedilu:

Odvisno je tudi, s katerimi uporabniki s posebnimi potrebami bi delali. Nad nekaterimi razlogi smo bili presenečeni, saj se bibliotekar npr. v šolskih knjižnicah prav tako sreča z učenci s posebnimi potrebami, ker je danes veliko število otrok s posebnimi potrebami vključenih v redne osnovne šole, kjer imajo prilagojen program. 3.2 Rezultati intervjuja med študenti s posebnimi potrebami V nadaljevanju predstavljamo še odgovore intervjuvancev o njihovem počutju v knjižnici in njihova mnenja o pomembnosti izobraževanja in usposabljanja bibliotekarjev o uporabnikih s posebnimi potrebami. 3.2.1 Počutje uporabnikov s posebnimi potrebami v knjižnici Na vprašanje o počutju v knjižnici intervjuvanci navajajo, da se v knjižnici dobro počutijo (11 odgovorov). Knjižnica jim je neke vrste zatočišče.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA