Korpus bibliotekarstva

Starman, Adrijana Biba; Južnič, Primož; Žagar, Drago: Pomen izobraževanja in usposabljanja bibliotekarjev za delo z uporabniki s posebnimi potrebami. Knjižnica 55(2011)2-3, 63-86, poved 48 v sobesedilu:

Smernice za knjižnične storitve za osebe z disleksijo, Knjižnice za slepe v informacijski dobi ipd.). Pomemben prispevek na tem področju je tudi Novomeška deklaracija (Kakovostno, 2005), ki spodbuja k bolj aktivnemu delovanju knjižničarjev z uporabniki s posebnimi potrebami, vendar žal veliko plemenitih ciljev ostaja zgolj na papirju, v praksi pa se aktivnosti izvajajo počasi ali sploh ne. 2 Zasnova raziskave Vsebinam o uporabnikih s posebnimi potrebami je v formalnem izobraževanju (v času študija in ob delu) posvečene malo pozornosti in tako je velik del odgovornosti za pridobivanje znanja prepuščen interesu študenta oziroma bibliotekarja. Zato smo oblikovali raziskavo z namenom: - ugotoviti stopnjo znanja in ozaveščenosti o uporabnikih s posebnimi potrebami med študenti bibliotekarstva in informatike ob koncu prve stopnje študija, - ugotoviti njihovo željo po dodatnem izobraževanju in usposabljanju ter - ugotoviti pomen izobraževanja in usposabljanja o uporabnikih s posebnimi potrebami za študente bibliotekarstva in informatike ter študente in diplomante s posebnimi potrebami, pri čemer smo bili pozorni tudi na razlike in podobnosti v odgovorih med obema skupinama udeležencev raziskave.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA