Korpus bibliotekarstva

Zwitter, S.: BRALNE NAVADE SLOVENSKIH GIMNAZIJCEV. Magistrsko delo, 2001, poved 120 v sobesedilu:

Zanje velja, da so otroci tem bolj odvisni od njih, čim mlajši so. Med te dejavnike sodijo: število obstoječih knjig za določeno starostno skupino; dejstvo, koliko knjig ima otrok na voljo doma, v šoli, v knjižnici, ki jo obiskuje (in če jo sploh obiskuje), v knjigarni; izbor, ki ga za otroka opravijo odrasli (učitelji, starši, knjižničarji, knjigarnarji) po svojih merilih; čas in priložnosti za branje; otrokove osebne želje in sposobnosti (Marshall 1988: 213). 2. 3. 1. Branje z igranjem Obdobje, ko otroci sami še ne znajo brati, je za razvoj otroka v dobrega bralca zelo pomembno. Tisti otroci, ki jim starši že v zgodnji mladosti, torej v predbralnem obdobju, veliko berejo, začenjajo takrat vzpostavljati poseben stik z leposlovjem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA