Korpus bibliotekarstva

Zwitter, S.: BRALNE NAVADE SLOVENSKIH GIMNAZIJCEV. Magistrsko delo, 2001, poved 494 v sobesedilu:

Zato laže verjamemo resničnosti odgovorov na 10. vprašanje, kar pomeni, da dijaki ne potrebujejo toliko vživljanja, da besedilo razumejo in osvojijo. Nekoliko večji delež pritrdilnih odgovorov pri skupini v programu mednarodne mature lahko pojasnimo z dejstvom, da je v tem programu pri obravnavi leposlovja veliko teoretičnih pristopov, predvsem pa je več poudarkov na literarnoteoretičnih vprašanjih in sprejemanju leposlovja (recepcijska teorija). Med komentarji dijakov v vprašanju 55 se večkrat pojavi pripomba, da je preveč analize (takih pripomb je med 79 dijaki kar 9), zato se morda sami pri prostočasnem branju raje odločajo za literarno doživetje, s katerim je vživljanje v osebe tesno povezano.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA