Korpus bibliotekarstva

Štular Sotošek, Karmen: Marketing knjižnično-informacijskih središč. Ocena možnosti za izvajanje marketinga v različnih tipih slovenskih knjižnic. Magistrsko delo, 2003, poved 1034 v sobesedilu:

Koncept virtualnosti pa je pred desetletjem sprožil tudi številne razprave, predvsem zunaj knjižničarstva, o potrebnosti knjižnic. Takrat je veliko ljudi znotraj in izven knjižničarskega področja pogosto špekuliralo, da bodo knjižnice, takšne kot jih poznamo, izginile in da jih bodo nadomestile virtualne knjižnice (Nims 1999: 1). Vendar Nimsova ugotavlja nasprotno: namesto usihanja fizičnih oblik knjižnic so številne spremembe v knjižnicah, ki sta jih vnesla informacijska tehnologija in eksplozija informacij, močno razvejale in izboljšale knjižnične storitve.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA