Korpus bibliotekarstva

Štular Sotošek, Karmen: Marketing knjižnično-informacijskih središč. Ocena možnosti za izvajanje marketinga v različnih tipih slovenskih knjižnic. Magistrsko delo, 2003, poved 428 v sobesedilu:

Ekonomske in družbene spremembe ter očitni uspehi neprofitnih organizacij, ki so sprejele marketing, so vodili do drastične širitve in poglobitve njegove uporabe v neprofitnih dejavnostih. Med bistvene spremembe Kotler in Andreasen (1996: 3) prištevata oblikovanje druge generacije tržnikov, ki so vešči računalniških aplikacij, porast zasebnih profitnih organizacij, porast prostovoljcev, upad tradicionalnih pomoči neprofitnim ustanovam, internacionalizacijo neprofitnega sektorja, dramatičen vzpon socialnega marketinga in dejstvo, da je neprofitni sektor postal legitimno študijsko polje znotraj akademske marketinške discipline. Ko govorimo o neprofitnem marketingu, je za našo razpravo prav gotovo relevantna tudi naslednja ugotovitev Jančiča (1996: 64), ki pravi, daje širitev marketinga na področje družbenih dejavnosti morda najbolj sporna smer razvoja marketinga.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA