Korpus bibliotekarstva

Štular Sotošek, Karmen: Marketing knjižnično-informacijskih središč. Ocena možnosti za izvajanje marketinga v različnih tipih slovenskih knjižnic. Magistrsko delo, 2003, poved 453 v sobesedilu:

V tem času so nastale prve oblike knjižnične publicitete z naslovi: Readers Guide to Periodical Literature, Library Literature, Library and The Public, ipd. Pionirstvo na področju marketinga knjig in knjižnic so opravile t.i. potujoče knjižnice, ki so uresničevale idejo, daje treba približati knjige bralcem in ne čakati, da bralci pridejo h knjigam. Renborgova (2000: 6) navaja poročilo uslužbenke s štiriletnimi izkušnjami, ki jih je prebila v vozu s knjigami: "Težko bi našli boljšo metodo, ki bi dosegla prebivalce v odročnih krajih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA