Korpus bibliotekarstva

Štular Sotošek, Karmen: Marketing knjižnično-informacijskih središč. Ocena možnosti za izvajanje marketinga v različnih tipih slovenskih knjižnic. Magistrsko delo, 2003, poved 466 v sobesedilu:

Prav tako okoli leta 1930, se v nemški bibliotekarski literaturi prvič pojavijo besede kot JVerbung, JVerbmittel in Offentlichkeitsarbeit, v katerem je ujet koncept odnosov z javnostmi. Po navajanju Renborgove (2000: 7) je izraz knjižnični marketing (Bibliotheksmarketing), ki seje pojavil po letu 1970, izvorno nemški koncept, vendar avtorica ne navaja, ob kakšni priložnosti se je prvič pojavil. Privabljanje novih uporabnikov s pomočjo novih izdelkov, so začele prakticirati ameriške knjižnice z žepnimi knjigami (handbooks) okoli leta 1930, skandinavske knjižnice pa so okoli leta 1950 začele množično uvajati t.i. pogovore o knjigah 19 (booktalks).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA