Korpus bibliotekarstva

Jeras, T.: Sodobni tokovi v založništvu in vloga majhnih založb. Magistrsko delo, 2004, poved 483 v sobesedilu:

Tudi Peter Drucker 45 trdi, da kupec ne kupuje izdelka, temveč po definiciji kupuje izpolnitev svoje želje. Na vprašanje, ali so slovenske knjige res tako drage, je že pred sto leti odgovarjal Schwentner v eni prvih številk svojega glasila Slovenska knjigarna (1901). Ugotovil je, da se zdijo knjige drage tistim ljudem, ki jim je žal denarja "sploh za vsako knjigo in vsak duševni užitek (kakor da bi preveč zaužita pijača in mnoge druge nepotrebne stvari donašale bogve kake obresti)".46 Tudi za knjige kot za drugo blago veljajo tržne zakonitosti ponudbe in povpraševanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA