Korpus bibliotekarstva

Jeras, T.: Sodobni tokovi v založništvu in vloga majhnih založb. Magistrsko delo, 2004, poved 826 v sobesedilu:

Če prodajalec prepozna kupčev temeljni motiv za nakup, ga laže usmeri k določeni knjigi in ga spodbudi k nakupu.90 Prav zato, ker je osebni stik kupcem tako pomemben, po svetu podjetja različnih dejavnosti posvečajo veliko časa pripravi, izobraževanju in dodatnemu izpopolnjevanju svojih prodajnih predstavnikov.91 Temu namenjajo tudi znatna finančna sredstva, saj se vložek nedvomno izplača. Ker je vsaka knjiga povsem drugačna od drugih, kupci pa o knjigah pričakujejo natančne informacije, založbe seznanjanju akviziterjev in knjigarjev s knjižnimi novostmi posvečajo posebno pozornost. 4.2. SKLEP Knjiga je duhovna dobrina.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA