Korpus bibliotekarstva

Verlič, Z.: Statistika in ugotavljanje uspešnosti delovanja šolskih knjižnic. Magistrsko delo, 2004, poved 573 v sobesedilu:

Kakovost pa ni nekaj statičnega, ampak je trajen proces, ki ga lahko povzamemo v preprosto formulo: danes delati bolje kot včeraj in jutri bolje kot danes (Urbanija, 1995). Snoj in Petermanec ugotavljata, da "uporabniki zahtevajo od knjižničarjev, naj ne enačijo kakovosti zgolj z velikostjo zbirke in njeno raznolikostjo in ažurnostjo" (1999, str. 44), ter menita, da "tako dolgo, dokler kakovosti ne bomo merili, je tudi izboljšati ne bomo mogli" (str. 45). Lancaster (1993) se zavzema za stalno spremljanje kakovosti storitev, ki jih knjižnica nudi, saj bi le tako lahko ugotovili, koliko knjižnice res "ustrezajo" potrebam uporabnikov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA