Korpus bibliotekarstva

Eržen, M.: Zagotavljanje odzivnosti splošnih knjižnic na zahteve okolja. Magistrsko delo, 2005, poved 593 v sobesedilu:

Teoretiki prav tako ugotavljajo, da na primarne kulturne vrednote marketing nima vpliva, saj so se razvile v daljšem obdobju nastajanja človeške civilizacije, medtem ko ima marketing velik vpliv na oblikovanje sekundarnih kulturnih vrednot. Knjižnica kot kulturna ustanova je tudi sama proizvod družbeno kulturnega okolja in je tako pravno kot moralno zavezana delovanju v skladu z kulturo okolja 24. Glede na naštete primere iz prejšnjega odstavka lahko ugotovimo, da njena naloga ni prvenstveno usmerjena v spreminjanje sekundarnega kulturnega okolja, pač pa v spremljanje potreb obeh in zagotavljanje tistih storitev, ki jih ta okolja potrebujejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA