Korpus bibliotekarstva

Turk, N.: Metode za ugotavljanje uspešnosti poslovanja visokošolskih knjižnic. Magistrsko delo, 2006, poved 744 v sobesedilu:

Po letu 1990 se je v Sloveniji na področju visokega šolstva začela prenova. Univerza je dobila akademsko, finančno in administrativno avtonomijo, povečala se je raznovrstnost visokošolskega izobraževanja (od strokovne do znanstvene stopnje, možnost prehajanja in povezovanja študijskih usmeritev s pomočjo kreditnega sistema, uvajanje študija na daljavo), širiti se je začela mreža visokošolskih središč s samostojnimi visokošolskimi zavodi, začeli so se postopki internacionalizacije (mednarodna primerljivost študijev, vključevanje v programe mednarodne izmenjave, zaposljivost diplomantov na evropskem trgu dela), poudarjena je bila skrb za kakovost visokošolskega procesa (notranje ocenjevanje študijskega in raziskovalnega procesa, uvajanje sodobnih metod učenja, odgovornost za uporabo javnih sredstev, konkurenčnost doma in v svetu, akreditacije) in skrb za vseživljenjsko izobraževanje, ki zaradi hitrega zastarevanja znanja in tehnološkega napredka postaja nujnost sodobne družbe. Nove odgovornosti, ki izhajajo iz potrebe po globalizaciji in prilagajanju slovenskega visokošolskega prostora širšemu evropskemu okviru, so slovenskim univerzam in njihovim knjižnicam povzročile nemalo težav, posebej še zaradi zapletene in neracionalne organizacije visokošolskih knjižnic.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA