Korpus bibliotekarstva

Lah, S.: DRUŽBENI MEDIJI - ZABAVA ALI ORODJE?. Organizacija znanja, 3, 2010, poved 162 v sobesedilu:

Nekaj ključnih razlogov in koristi, zaradi katerih bi resna podjetja morala poskrbeti za svojo ustrezno prisotnost in aktivnosti v družbenih medijih: [14] - Dostop do ključnih informacij za sprejemanje poslovnih odločitev, kot so informacije o navadah potrošnikov, percepciji blagovne znamke podjetja, konkurenci in podpori strankam. - Boljša prepoznavnost blagovne znamke, saj družbeni mediji omogočajo učinkovito in naravno komunikacijo 1 : 1, preko katere lahko podjetje razvije dobre odnose z vplivneži (opinion makers, influencers), kot so blogerji, novinarji, stranke, zaposleni, torej ljudmi, ki igrajo bistveno vlogo pri oblikovanju podobe podjetja. - Komuniciranje s strankami, zaposlenimi in poslovnimi partnerji, ki ga je mogoče prilagoditi vsaki skupini posebej.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA