Korpus bibliotekarstva

Lah, S.: DRUŽBENI MEDIJI - ZABAVA ALI ORODJE?. Organizacija znanja, 3, 2010, poved 94 v sobesedilu:

Primerjava podatkov Eurostato obiskovanju in sodelovanju v spletnih skupnostih med rednimi uporabniki interneta razkrije, da je bila Slovenija v letu 2008 skoraj pri vseh indikatorjih nad evropskim povprečjem. Pod evropskim povprečjem je bila le pri kreiranju oz. vzdrževanju blogov, zato je v slabem položaju tudi glede na primerjavo deleža aktivnih blogerjev z deležem bralcev blogov, kjer zaseda 27. mesto med 31. evropskimi državami. UPORABNOST IN KORISTI DRUŽBENIH MEDIJEV Ustvarjanje osebne blagovne znamke in vzdrževanje osebne socialne mreže Družbeni mediji v svoji najbolj popularni obliki, socialnih mrežah, uporabnikom omogočajo, da povežejo in prikažejo svoje socialno omrežje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA