Korpus bibliotekarstva

Bartol, T.: Knjižnica kot pedagoško raziskovalni laboratorij, informatika kot znanstvena disciplina. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 35 v sobesedilu:

Ta rast pa ne odraža nujno tematike, pač bolj uporabo konkretnega izraza, saj so se prej verjetno uporabljali tudi še drugi izrazi, ki so zajemali idejo informacijskega opismenjevanja, v vsakem primeru pa se pri tem kaže visoka in naraščajoča aktualnost potreb po informacijskem izobraževanju, in sicer tudi kot predmet preučevanja oz. člankov v znanstvenih revijah. Sharkey (2006) poudarja, da je koncept informacijskega opismenjevanja za bibliotekarje relativno nov in se je uveljavil predvsem zato, ker profesorji in delodajalci od študentov in diplomantov v zadnjem času pričakujejo precej višjo raven informacijske in tehnološke usposobljenosti. Sharkey pri tem predstavlja kreditni model informacijskega poučevanja (information fluency) na nekaterih tehničnih visokih šolah.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA