Korpus bibliotekarstva
Godec, N.; Jug, J.; Kotar, M.: Informacijsko opismenjevanje kot izziv izobraževalne dejavnosti osrednje družboslovne knjižnice Jožeta Goričarja. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 78 v sobesedilu:
Pri pripravi novih vsebin izobraževanja se tudi nismo mogli nasloniti na formalne standarde ali skupna izhodišča za poučevanje IP v visokem šolstvu v Sloveniji 6. Prav tako ni razvitih skupnih učnih (didaktičnih) metod in ustreznih dodatnih izobraževanj za bibliopedagoški kader. Viri, iz katerih smo črpali, so bili poleg temeljnih definicij in vsebin v slovenskih virih (Ambrožič et al, 2004; Brečko, 2004) tuji standardi IP: standardi Ameriškega združenja knjižnic (ALA Presidental Committee on Information Literacy, 1989), Information Literacy Competency Standards for Higher Education, ki jih je razvila Association of College and research Libraries (ACRL, 2000), Australian and New Zeland information literacy framework (2004).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani