Korpus bibliotekarstva

Južnič, P.: Specialne in visokošolske knjižnice - nujnost povezovanja na področju informacijskega opismenjevanja. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 114 v sobesedilu:

Trditev, da si izobraževalne ustanove na vseh stopnjah izobraževanja prizadevajo vzgojiti posameznike, ki bodo v družbi lahko ustvarjalno, učinkovito in svobodno delovali samostojno ali v skupinah, kar pa je mogoče le, če obvladujejo svet, v katerem živijo, je v našem primeru fraza. Dejstva govorijo, da je hitro samostojno obvladovanje knjižnice in drugih virov možno le v primeru, če so uporabniki knjižnic pred tem sistematično razvijali te spretnosti v procesu pouka v osnovni in srednji šoli. Kjer se to ni dogajalo, so uporabniki še zmeraj (preveč) odvisni od knjižničarja, profesorja in drugih bolj ali manj pismenih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA