Korpus bibliotekarstva
Južnič, P.: Specialne in visokošolske knjižnice - nujnost povezovanja na področju informacijskega opismenjevanja. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 114 v sobesedilu:
Trditev, da si izobraževalne ustanove na vseh stopnjah izobraževanja prizadevajo vzgojiti posameznike, ki bodo v družbi lahko ustvarjalno, učinkovito in svobodno delovali samostojno ali v skupinah, kar pa je mogoče le, če obvladujejo svet, v katerem živijo, je v našem primeru fraza. Dejstva govorijo, da je hitro samostojno obvladovanje knjižnice in drugih virov možno le v primeru, če so uporabniki knjižnic pred tem sistematično razvijali te spretnosti v procesu pouka v osnovni in srednji šoli. Kjer se to ni dogajalo, so uporabniki še zmeraj (preveč) odvisni od knjižničarja, profesorja in drugih bolj ali manj pismenih.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani