Korpus bibliotekarstva

Novljan, S.: Nacionalna strategija za razvoj pismenosti posega tudi v delovanje visokošolskih in specialnih knjižnic. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 114 v sobesedilu:

Pri razreševanju problematike bi morali uveljaviti za vodilo kakovost, razvoj, njuno uspešnost, učinkovitost, pri izvedbi pa sodelovanje, povezovanje in trajnost. Strategija ponuja možnosti za načrtno, sistematično delo na področju razvoja knjižničnih programov, programov informacijske pismenosti, izobraževanja kadra (pedagoškega in knjižničarskega), vzpostavljanja mreže izvajalcev programov in dostopnosti virov ter možnost sistemske ureditve delovanja za doseganje ciljev razvijanja pismenosti. Aktivno sodelovanje knjižnic na teh štirih področjih udejanjanja strategije bo omogočilo: o razviti uporabo knjižnice (ob internetu), o predstaviti knjižnico kot prostor učenja, izobraževanja, o uveljaviti izobraževalno knjižničarstvo, o raznoliko dostopnost ponudbe (virov in storitev) in njen vpliv na učenje, poučevanje, o razvoj vzorčnega dela in merjenja uspešnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA