Korpus bibliotekarstva

Novljan, S.: Nacionalna strategija za razvoj pismenosti posega tudi v delovanje visokošolskih in specialnih knjižnic. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 118 v sobesedilu:

To pomeni, da bodo spodbudile pripravo programa informacijske pismenosti, sodelovanje pri njegovi pripravi in izvajanju pri učnih, raziskovalnih vsebinah vsakega predmeta. V praksi bo njihova vloga zaživela s pomočjo aktivnosti vseh ključnih dejavnikov njihovega razvoja, ki bodo pomagali pripraviti temeljne vsebine in metodične napotke s področja knjižničarskega znanja, sodelovali pri uveljavljanju teh vsebin in pri vključevanju knjižnic v program informacijske pismenosti za visokošolske oziroma specialne knjižnice, tako Oddelka za bibliotekarstvo informacijsko znanost in knjigarstvo, Ministrstva za šolstvo, Ministrstvo za visoko šolstvo znanost in tehnologijo, Narodne in univerzitetne knjižnice, še posebej njenega Centra za razvoj knjižnic, Ministrstva za kulturo, Ministrstva za gospodarstvo pa tudi stanovskih združenj. Njihova pomoč bo enako pomembna pri pripravi programov kot pri izobraževanju knjižničnega in pedagoškega kadra, pri razvijanju mreže in urejanju sistemskega okvira za njihovo nemoteno delovanje in pri ozaveščanju visokošolskih zavodov in okolja specialnih knjižnic o pomembnosti sodelovanja, med drugim tudi zaradi vpliva na kakovost, saj se bo ponudba njihovega izobraževalnega programa in storitev vrednotila na trgu izobraževanja tudi s kakovostjo njihovega knjižničnega programa oziroma sodelovanja knjižnic v pedagoškem, raziskovalnem, delovnem procesu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA