Korpus bibliotekarstva

Petermanec, Z.: Prednosti informacijske pismenosti za uspešen študij: Izvedba informacijskega opismenjevanja na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 158 v sobesedilu:

Koristnost vključevanja v študijske programe so z možnostjo od 1 do 4 povprečno ocenili z oceno 3,5. Pogoje za informacijsko opismenjevanje bi jim moralo zagotoviti ministrstvo za visoko šolstvo (KS 37 %, ES 33 %), sledijo univerza (KS 34 %, ES 51 %) in fakulteta (KS 26 %, ES 29 %), sploh pa te pristojnosti ne pripisujejo univerzitetnim (19 %) ali ostalim visokošolskim knjižnicam (4 %). To lahko povežemo z njihovim ne preveč visokim mnenjem o deležu knjižnice pri dvigovanju informacijske pismenosti, ki so jo v KS glede na pretekle izkušnje ocenili z oceno 1,71, v ES pa z 1,56.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA