Korpus bibliotekarstva

Petermanec, Z.: Prednosti informacijske pismenosti za uspešen študij: Izvedba informacijskega opismenjevanja na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 160 v sobesedilu:

To lahko povežemo z njihovim ne preveč visokim mnenjem o deležu knjižnice pri dvigovanju informacijske pismenosti, ki so jo v KS glede na pretekle izkušnje ocenili z oceno 1,71, v ES pa z 1,56. Vloga usposobljenega bibliotekarja ali visokošolske knjižnice pa se po informacijskem opismenjevanju statistično značilno poveča v prid končnemu mnenju (KS 2,1 v ES pa na 3,3 od 4). Verjetno je pozitivno mnenje nastalo na podlagi vprašanj iz testa, ki so jih študenti KS slabo obvladali in so imeli občutek, da bi jih ob pomoči bibliotekarja veliko lažje usvojili.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA