Korpus bibliotekarstva

Petermanec, Z.: Prednosti informacijske pismenosti za uspešen študij: Izvedba informacijskega opismenjevanja na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 161 v sobesedilu:

Vloga usposobljenega bibliotekarja ali visokošolske knjižnice pa se po informacijskem opismenjevanju statistično značilno poveča v prid končnemu mnenju (KS 2,1 v ES pa na 3,3 od 4). Verjetno je pozitivno mnenje nastalo na podlagi vprašanj iz testa, ki so jih študenti KS slabo obvladali in so imeli občutek, da bi jih ob pomoči bibliotekarja veliko lažje usvojili. Največ je takih, ki so se v preteklosti informacijsko opismenjevali sami (66,1 %), sledi podatek o tem, da so se z IP srečali pri drugih učnih vsebinah na predavanjih (40,3 %), peščica je takih, ki so prva znanja dobili v knjižnici (12,9 %).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA