Korpus bibliotekarstva
Petermanec, Z.: Prednosti informacijske pismenosti za uspešen študij: Izvedba informacijskega opismenjevanja na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 190 v sobesedilu:
Najmanjši interes so anketirani študenti pokazali za obiskovanje prostovoljnih seminarjev (16,1 %). Ko smo študente pozvali, da kritično ocenijo delež lastnih aktivnosti pri informacijskem opismenjevanju, smo dobili naslednje rezultate: lasten delež vidijo predvsem v samostojnem učenju (74 %) in udeležbi na organiziranem uvajanju (26 %), manj pa pri sodelovanju z bibliotekarjem (16 %) in še manj s profesorjem (11 %). Da mora biti način sodelovanja med učitelji in bibliotekarji zapisan, delež obeh pa ovrednoten, za anketirane ni toliko pomembno.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani