Korpus bibliotekarstva

Petermanec, Z.: Prednosti informacijske pismenosti za uspešen študij: Izvedba informacijskega opismenjevanja na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 190 v sobesedilu:

Najmanjši interes so anketirani študenti pokazali za obiskovanje prostovoljnih seminarjev (16,1 %). Ko smo študente pozvali, da kritično ocenijo delež lastnih aktivnosti pri informacijskem opismenjevanju, smo dobili naslednje rezultate: lasten delež vidijo predvsem v samostojnem učenju (74 %) in udeležbi na organiziranem uvajanju (26 %), manj pa pri sodelovanju z bibliotekarjem (16 %) in še manj s profesorjem (11 %). Da mora biti način sodelovanja med učitelji in bibliotekarji zapisan, delež obeh pa ovrednoten, za anketirane ni toliko pomembno.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA