Korpus bibliotekarstva

Petermanec, Z.: Prednosti informacijske pismenosti za uspešen študij: Izvedba informacijskega opismenjevanja na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zbornik prispevkov: Informacijska pismenost med teorijo in prakso - vloga visokošolskih in specialnih knjižnic. 2006, poved 194 v sobesedilu:

Večina anketiranih študentov si ne želi, da bi njihovo znanje in sposobnosti za informacijsko pismenost formalno preverjali. Zanimivo je, da se je ob koncu uvajanja povečala pripravljenost študentov za sodelovanje z bibliotekarjem z 8 % na 24 %, medtem ko je pripravljenost sodelovanja študenta z učiteljem ostala na začetku in koncu enaka (Z/K 16 %). Učitelj naj bi prenesel več odgovornosti za učenje na študente in od njih zahteval samostojnost pri odločitvah, kar je za informacijsko pismenega študenta osnovna značilnost 51 % učiteljev bi sodelovanje formaliziralo, torej zapisalo v organizacijska navodila.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA