Korpus bibliotekarstva

Kovač, M.: KAKO SMO SE "BOLONJIZIRALI". Jubilejni zbornik ob 20 letnici Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo ter 80 letnici dr. Branka Berčiča. 2007, poved 123 v sobesedilu:

Omeniti velja le še to, da v času, ko je nastajal pričujoči zapis (in sta imeli bolonjske programe potrjeni že dve fakulteti UL in dva oddelka na FF) še ni bilo jasno, na kakšen način izbirne predmete formalno vključiti v študentov študijski rezultat na koncu letnika, kaj šele, da bi obstajal enoten elektronski indeks za vso UL, iz katerega bi bilo jasno in nedvoumno videti, da je študent našega oddelka opravil izpite pri izbirnih predmetih v vrednosti 12 kreditov denimo na EF, s čimer je, skupaj z našimi izpiti, zbral 60 kreditov in ga lahko vpišemo v naslednji letnik. Poleg tega v času nastajanja tega besedila UL ni imela strategije, kako v študij vključiti e-učenje, kaj šele, da bi resno razmišljali o tem, kako za to zagotoviti ustrezno infrastrukturo. Vse to pa seveda pomeni, da je ena od nevarnosti bolonjske reforme tudi to, da se spremeni v svojevrstno Potemkinovo vas, ki bo kakovost študija znižala, ne pa povečala: "Bistveno manjše število kreditov bolonjske prve stopnje kot pri primerljivih programih dosedanjega univerzitetnega programa, večja izbirnost in zmanjšan obseg ciljev pri temeljnih predmetih ob nespremenjenih materialnih in kadrovskih pogojih pač ne morejo dati enakega znanja in usposobljenosti, pa četudi se metode dela povsem spremenijo."



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA