Korpus bibliotekarstva

Kovač, M.: KAKO SMO SE "BOLONJIZIRALI". Jubilejni zbornik ob 20 letnici Oddelka za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo ter 80 letnici dr. Branka Berčiča. 2007, poved 30 v sobesedilu:

2 DILEME IN REŠITVE PRI ZASNOVI NOVIH PROGRAMOV To so bila torej izhodišča, s katerih smo se lotili same priprave novih bolonjskih programov. Ključna dilema pri tem je seveda bila, na kakšen način razporediti znanje med prvostopenjskim in drugostopenjskim študijem ter kako zasnovati diferencialne izpite, da bodo kandidati z drugačno prvostopenjsko izobrazbo najučinkoviteje nadoknadili manko bibliotekarsko-informacijsko- knjigarskih znanj, ki ga bodo imeli v primerjavi z našimi prvostopenjskimi diplomanti. Pri tem smo, spet poenostavljeno rečeno, imeli na razpolago dve rešitvi: da prvostopenjski študij zasnujemo kot neke vrste "poklicno" izobraževanje, tako da diplomantom ponudimo nabor predmetov, med katerimi bi prevladovala praktična znanja, ki bi jih usposobila za dnevno delo v knjižnicah, založbah in informacijskih centrih, nato pa bi na drugostopenjskem študiju to znanje nadgradili s teoretičnimi znanji, ki bi diplomant(k)e usposobila za znanstvenoraziskovalno delo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA