Korpus bibliotekarstva
Ambrožič, Melita: Visokošolske knjižnice: razvoj in temeljne značilnosti. Zbornik razprav : 10 let Oddelka za bibliotekarstvo 1987-1997. 1998, poved 252 v sobesedilu:
Pedagoška funkcija visokošolskih knjižnic Visokošolske knjižnice, ki hočejo danes "preživeti" in se razvijati, morajo biti vključene v visokošolske izobraževalne programe in delovati kot partnerji akademskemu osebju, ki lahko koristno izrablja njihove pobude pri reševanju (znanstvenih) problemov. Knjižnica je eden izmed največjih izobraževalnih resursov visokošolske ustanove in njeni uporabniki bodo imeli od nje popolno korist le, če bodo znali uspešno uporabljati knjižnico in njeno gradivo. Ker imajo visokošolske knjižnice pomembno vlogo pri informacijskem opismenjevanju študentov in akademskega osebja, pripravljajo zanje različne izobraževalne oblike o uporabi knjižnice in informacijskih virov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani