Korpus bibliotekarstva
Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 1010 v sobesedilu:
Pomoč in preprečevanje napak Pregledali smo tudi, kakšne vrste pomoči nudijo sistemi ter kako koristna oziroma kakovostna je posamezna vrsta pomoči. Med vrstami pomoči smo se osredotočili na: - kratka navodila za izvajanje akcij (na voljo neposredno na zaslonu npr. ob seznamu zadetkov ali obrazcu za poizvedovanje), - kontekstno pomoč, - sporočila o napakah, - online priročnik.
Pri vseh vrstah pomoči smo preverili izvedbo in sicer glede primernosti in uporabnosti sporočil, jezikovne ustreznosti, pa tudi konsistentnosti na naslednjih treh področjih: - glede postavitve (ali se sporočila pojavljajo vedno na enakem mestu na zaslonu), - glede terminologije (ali uporabljajo enako terminologijo, kot sam vmesnik), - glede dizajna (ali je enak dizajnu vmesnika, morda namenoma izrazito različen zaradi zbujanja pozornosti).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani