Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 1179 v sobesedilu:

Domnevali pa smo, da je mogoče, da bi se stopnja ocene prijaznosti ali neprijaznosti iz različnih razlogov do neke mere razlikovala od ocene, ki jo da uporabnik v vprašalniku. 2.6.7.3 Vprašalniki 2.6.7.3.1 Vprašalnika v pilotni študiji V pilotno študijo raziskavo sta bila vključena dva vprašalnika. Vprašalnik o uporabniški prijaznosti smo oblikovali sami na podlagi ugotovitev ekspertne študije. Vseboval je vprašanja štirih tipov (da/ne, izbirna, odprta in ocenjevalna).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA