Korpus bibliotekarstva
Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 1717 v sobesedilu:
To pomeni, da je pri štirih petinah raziskovancev pri učenju dejavnejša desna možganska polovica, ki je povezana s sintetiziranjem, povezovanjem, torej celostnim predelovanjem informacij, preferenci vidnih ali kinestetičnih dražljajev, učenja s pomočjo raziskovanja, prikazov, primerov, pa tudi večjo občutljivostjo na čustva in komunikacijo (predvsem neverbalno). Le četrtina raziskovancev pri učenju bolj uporablja levo hemisfero, oziroma usmerjenost v besedno gradivo, verbalna navodila in podrobnosti ter zaporeden, načrten, analitičen način predelave informacij.
Največji delež raziskovancev se torej najbolje in najbolj učinkovito uči, kadar lahko sami raziskujejo in poskušajo, posredovane informacije predelajo na celosten način, s povzemanjem, sintetiziranjem, pri čemer jim najbolj ustrezajo vidno ali gibalno posredovane informacije, npr. primeri.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani