Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 1845 v sobesedilu:

Mogoče pa je tudi, da uporabniki niso dovolj dobro poznali teh pomožnih funkcij in pomoči, da bi lahko v vprašalniku navajali točne odgovore. 3.2.4 Izhodišča za nadaljnjo analizo Med elementi, katerih prijaznost so uporabniki ocenili nižje, kot je to pokazala analiza posnetka, so bili zaznavanje prijaznosti tega, da so bile na voljo informacije o podatkovnih zbirkah, vključenih v sistem, zaznavanje težavnosti oblikovanja poizvedbe, gibanja po seznamu zadetkov, dela s posameznim zadetkom, od splošnejših vidikov pa znajdenja v vmesniku in izbire akcij. Pri vseh smo ugotovili, da so se z vprašalniki sicer večinoma ujemali podatki iz zvočnega posnetka, razlikovali pa so se podatki iz videoposnetka. Kjer je prihajalo do razlik, so raziskovanci uporabniško prijaznost funkcije ocenjevali nižje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA