Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 270 v sobesedilu:

Pomoč mora uporabniku odgovoriti na naslednja vprašanja (Trenner, 1989): pri katerem postopku je bila narejena napaka, ali dela pravilno, kje v sistemu se nahaja, kaj mora storiti za nadaljevanje dela, na kakšen način lahko določeno akcijo izvede, kako dobi dodatne informacije in zakaj sistem ne dela tako, kot je pričakoval. Vrste pomoči so tiskan priročnik ali navodila, online učbenik, online priročnik, obvestila o napakah, kontekstna pomoč in vodenje uporabnika. Pomoč mora biti neprestano na voljo, priklic in izhod iz nje morata biti preprosta, mora biti pregledna in jasna, dobro oblikovana, jezikovno ustrezna, pomembno pa je tudi, da ustreza različno izkušenim uporabnikom (Trenner, 1989, Shneiderman, 1998).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA