Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 279 v sobesedilu:

Sicer ne sodi neposredno v pomoč, vsekakor pa je namesto popravljanja napak za uporabnika veliko prijetneje in udobneje, da do njih sploh ne pride, oziroma, da je njihovo število kar najmanjše. Temu je namenjenih precej možnih rešitev, na primer nedvoumnost obrazcev in menijev ter opcij v njih, vgrajena kontrola pri vnosu vrednosti v poizvedovalna okenca, izogibanje preobremenjevanja sposobnosti pomnjenja, težje dosegljiv položaj gumbov, ki lahko imajo resne posledice (npr. izgubo dela ali dokumentov), kratka navodila, kaj uporabnik v določeni fazi poizvedovanja oziroma v določenem delu vmesnika lahko stori (npr. ob obrazcu za poizvedovanje, kako naj se loti poizvedovanja in kako naj oblikuje iskalne izraze ali ob seznamu zadetkov, kako zadetke razvrsti, natisne ali izvozi).

Naloge pri poizvedovanju so lahko z vidika uporabnika zelo različne in različno zahtevne: enostavne ali kompleksne; take, ki zahtevajo majhno ali veliko število korakov; z vnaprej določenim vrstnim redom ali ne; take, ki zahtevajo malo ali veliko uporabnikovega sodelovanja; enkratne ali večkratne; take, ki se jih da izvajati posamično ali istočasno (Hansen, 1999).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA