Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 451 v sobesedilu:

Wilson (1999) navaja, da večina modelov, najpogosteje v obliki diagramov, opisuje aktivnosti v informacijskem procesu, vzroke in posledice teh aktivnosti oziroma odnose med stopnjami v tem procesu. Splošni model informacijskega vedenja naj po Wilsonu (1997) vključuje vsaj tri elemente: - informacijsko potrebo in dejavnike, ki pri posamezniku povzročijo, da se je začne zavedati, - dejavnike, ki vplivajo na posameznikov odziv na zaznavanje te potrebe - proces ali akcije, ki sestavljajo ta odziv.

Kot predstavljeno v začetku, govorimo o dimenzijah vedenja na štirih nivojih: informacijskem vedenju kot celoti vseh postopkov, povezanih z delom z informacijami, vedenju pri iskanju informacij, ki predstavlja velik del informacijskega vedenja, osredotoča pa se na načine iskanja in pridobivanja informacij, vedenju pri poizvedovanju, o katerem govorimo, kadar se iskanje informacij dogaja v okolju elektronskih informacijskih virov, ter vedenju pri uporabi informacij, ki smo mu priča pri vključevanju najdenih informacij v obstoječo strukturo uporabnikovega znanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA