Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 464 v sobesedilu:

Z neposrednim obravnavanjem različnih vrst vedenja in strategij, ki nastopajo v informacijskem procesu, ki ga večinoma ne obravnavajo kot linearen proces: - Behavioristični model strategij pri iskanju informacij (Ellis, 1989 in Ellis, Cox in Hall, 1993) - Načini iskanja informacij (Bates, 1986, 2002) - Stopenjski model vedenja pri poizvedovanju (Kuhlthau, 1991) Medtem ko modeli vedenja pri iskanju informacij predstavljajo bolj posplošene opise vedenja kot posledice informacijskih potreb in se večinoma osredotočajo na dejavnike, pogoje ali situacije, ki tovrstno vedenje sprožajo, ter različne vrste aktivnosti v procesu iskanja informacij, se modeli vedenja pri poizvedovanju bolj specifično ukvarjajo z vedenjem in aktivnostmi pri uporabi sistemov za poizvedovanje (Beaulieu, 2000). Precej modelov tudi temelji na modelih vedenja pri iskanju informacij. Kot navaja Saracevic (1996), lahko govorimo o modelih vedenja pri poizvedovanju treh vrst: - Tradicionalni modeli, ki predstavljajo poizvedovanje kot dvodelen nabor elementov in procesov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA