Korpus bibliotekarstva
Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 537 v sobesedilu:
V raziskavo je bil vključen tudi model učnih stilov (Honey in Mumford, 1986), ki identificira štiri stile učenja: aktiviste (posameznike, ki se najbolje učijo skozi aktivnost), teoretike (takšne, ki imajo najraje učenje s pomočjo literature), pragmatike (posameznike, ki preferirajo preizkušanje) in reflektorje (ki najraje le premišljujejo o aktivnostih). Palmerjeva je ugotovila, da imajo posamezniki, identificirani kot inovatorji in aktivisti običajno širši pristop k iskanju informacij, k delu pristopajo z večjim navdušenjem in uporabljajo več različnih virov. Adaptorji in reflektorji pa so bolj podvrženi socialnemu pritisku in avtoriteti, nagnjeni so k konformizmu in bolj dvomijo v svoje sposobnosti, pri poizvedovanju pa so bolj sistematični in metodični.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani