Korpus bibliotekarstva
Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 772 v sobesedilu:
METODOLOGIJA IN VSEBINA DOSEDANJIH RAZISKAV UPORABNIŠKIH VMESNIKOV IN VEDENJA PRI POIZVEDOVANJU 2.3.6 Metodologija študij uporabniške prijaznosti uporabniških vmesnikov Z vrednotenjem uporabniškega vmesnika želimo običajno doseči vsaj enega od dveh ciljev: - razumevanje vedenja uporabnikov pri interakciji z informacijskimi sistemi, s čimer želimo oblikovati modele in teorije, na osnovi teh pa boljše sisteme za poizvedovanje - identifikacija problemov in značilnosti specifičnega uporabniškega vmesnika.
Glede na specifiko situacije, oziroma sistema, ki ga proučujejo, se raziskovalci ponavadi odločijo za kombinacijo različnih metod vrednotenja, Poznamo različne pristope k vrednotenju, oziroma različne načine pridobivanja podatkov, ki oblikujejo temelje za vrednotenje.
Sweeney in dr. (1993) govorijo o treh pristopih k vrednotenju: uporabniški študiji, teoretični študiji in ekspertni študiji.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani