Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 810 v sobesedilu:

Seveda pa je tudi podatke o preferencah mogoče kvantificirati (npr. tako, da raziskovanci svoje odgovore rangirajo na stopenjski lestvici in preference ugotovimo glede na povprečje).

Ko govorimo o merjenju uporabnosti in uporabniške prijaznosti, si lahko pomagamo z standardom ISO 9241/11 (1998), ki se osredotoča na opravljanje naloge in uporabnikovo zadovoljstvo.
Omenja tri ključne vidike, s katerimi lahko merimo uporabnost vmesnika: učinkovitost (stopnjo, do katere se pri uporabi določenega sistema dosega zastavljene cilje), uspešnost (viri, kot npr. čas, denar, mentalni napor, ki morajo biti porabljeni za doseganje zastavljenih ciljev) in zadovoljstvo (stopnjo, do katere uporabnik dojema sistem kot sprejemljiv).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA