Korpus bibliotekarstva

Vilar, P. Vrednotenje in načrtovanje uporabniških vmesnikov sistemov za poizvedovanje na osnovi proučevanja vedenja pri poizvedovanju. Doktorska disertacija, 2007 (avtoričin preprint), poved 811 v sobesedilu:



Ko govorimo o merjenju uporabnosti in uporabniške prijaznosti, si lahko pomagamo z standardom ISO 9241/11 (1998), ki se osredotoča na opravljanje naloge in uporabnikovo zadovoljstvo. Omenja tri ključne vidike, s katerimi lahko merimo uporabnost vmesnika: učinkovitost (stopnjo, do katere se pri uporabi določenega sistema dosega zastavljene cilje), uspešnost (viri, kot npr. čas, denar, mentalni napor, ki morajo biti porabljeni za doseganje zastavljenih ciljev) in zadovoljstvo (stopnjo, do katere uporabnik dojema sistem kot sprejemljiv). Park in Lim (1999) predlagata tudi merljive podkriterije: - Učinkovitost: odstotek uporabnikov, ki je uspešno opravil nalogo, število napak, razmerje med uspešnimi interakcijami in napakami, število nalog, opravljenih v določenem času, povprečna natančnost opravljanih nalog.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA