Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 204 v sobesedilu:

Iz stališča uporabnika je Žumer (1999) razdelila poizvedovanje na pet osnovnih faz. Te so: definiranje informacijskega problema, izbira vira informacije, formuliranje poizvedbe oz. poizvedovanje, pregledovanje rezultatov in hranjenje rezultatov. Posebno vlogo ima dodatna, šesta faza - pomoč, ki jo bomo tudi na kratko predstavili. 2.4.1 Pomoč Faza pomoči je navadno neodvisna od drugih petih faz poizvedovanja, dobro zastavljena in integrirana v sam sistem pa je lahko dobra podpora vsaki od prej navedenih posameznih faz in tako nepogrešljiva v vsakem dobrem in bolj zapletenem sistemu, s katerim opravljamo poizvedovanje 9.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA