Korpus bibliotekarstva
Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 252 v sobesedilu:
Dober način graditve sistema zaslonske pomoči bi bilo prehajanje iz splošnih informacij k bolj specifičnim, tako da lahko uporabniki "kopljejo" globlje po sistemu pomoči, če se za to pojavi potreba. Zaslonska pomoč mora biti tudi dosledna, da uporabnikov ne zmede. 11 Kot primer bi lahko navedli uvajanje elektronskih revij ScienceDirecta v Centralno tehniško knjižnico, ki je izdala interni priročnik za svoje uporabnike, kjer je razložen dostop do teh revij, ter način njihove uporabe (VIHAR, M., ŠERCELJ, M. 2001. Priročnik za uporabo informacijskega servisa ScienceDirect. Ljubljana: Centralna tehniška knjižnica) Dostopno tudi na strani: http://www.ctk.unilj. si/Publikacije/2001/Prirocnik-za-uporabo-informacijskega-servisa-ScienceDirect.doc.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani