Korpus bibliotekarstva

Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 294 v sobesedilu:

Odprta anketna vprašanja, ki so kot dopolnilo vnaprej določenim možnim odgovorom, so primerna za ocenjevanje z analizo kritičnih dogodkov, kjer skušamo zajeti predvsem izjemno pozitivne ali negativne izkušnje z uporabo sistema. Z odgovori na taka in podobna vprašanja enostavno pridemo do konkretnih problemov z vmesnikom sistema, ki jih je smiselno takoj odpraviti, kakor tudi pozitivnih izkušenj uporabnikov, na katerih je smiselno nadaljnje razvijanje vrednotenih sistemskih segmentov. Anketa se v praksi največkrat uporablja za posploševanje ocene zadovoljstva vseh uporabnikov s spletno stranjo, ter za večjo zanesljivost pri pojasnjevanju ocene zadovoljstva, se pravi kateri so razlogi za zadovoljstvo oz. nezadovoljstvo (Kragelj, 2002, str. 26-27).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA