Korpus bibliotekarstva
Klemen, Aleš: Vrednotenje uporabniškega vmesnika spletnega informacijskega sistema: primer Hitrih naslovov sistema GeaBios. Diplomsko delo, 2004, poved 295 v sobesedilu:
Z odgovori na taka in podobna vprašanja enostavno pridemo do konkretnih problemov z vmesnikom sistema, ki jih je smiselno takoj odpraviti, kakor tudi pozitivnih izkušenj uporabnikov, na katerih je smiselno nadaljnje razvijanje vrednotenih sistemskih segmentov. Anketa se v praksi največkrat uporablja za posploševanje ocene zadovoljstva vseh uporabnikov s spletno stranjo, ter za večjo zanesljivost pri pojasnjevanju ocene zadovoljstva, se pravi kateri so razlogi za zadovoljstvo oz. nezadovoljstvo (Kragelj, 2002, str. 26-27). Shneiderman (1998), na področju vrednotenja spletnih sistemov, sicer priporoča raziskavo s pomočjo zaslonskega vprašalnika, umeščenega na strani, katero bi želeli vrednotiti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani